Par mums 

Antūžu pamatskola ir skola Jēkabpils novadā. Mēs piedāvājam pirmsskolu, pamatskolu un mācām ēdienu gatavošanu. 

Mūsu mērķis ir palīdzēt bērniem kļūt atbildīgiem un spējīgiem. Mēs vēlamies, lai bērni būtu laimīgi un drošībā. 

Mūsu vērtības ir cieņa, atbildība un sadarbība. 

  

Ko mēs piedāvājam 

Mēs piedāvājam dažādas programmas bērniem ar dažādām vajadzībām. Mācām ēdienu gatavošanu, higiēnu un darba kultūru. 

Bērni var praktizēties Jēkabpils ēdināšanas uzņēmumos. Ir arī sporta, mūzikas, teātra nodarbības un radošās darbnīcas. 

  

Kā mācām 

Katram bērnam ir individuāla pieeja. Mācām ar vizuāliem un praktiskiem uzdevumiem. Grupas ir nelielas, un mēs bieži dodam atsauksmes. 

Mācību telpās ir digitālie rīki un interaktīvie ekrāni. 

  

Atbalsts un drošība 

 Mūsu komandā ir logopēdi, sociālais pedagogs un pedagoga palīgs. Mēs rūpējamies par veselību un drošību.

 Ir koriģējošā vingrošana. Sadarbojamies ar ģimenēm un sociālajiem dienestiem. 

  

Vide un infrastruktūra 

Telpas ir pielāgotas un pieejamas. Ir mācību virtuve, sporta inventārs un zaļā āra klase. 

  

Partnerības un projekti 

Mēs sadarbojamies ar pašvaldību, uzņēmumiem, augstskolām un speciālajām skolām Latvijā. 

Piedalāmies Erasmus+ projektos un pieredzes apmaiņā.